Why can't you see me?

Matteprovet fick mig att nästan börja gråta inne i klassrummet, och efteråt, så jag vill inte nämna det mer i hela mitt liv.
Men min eftermiddag fick mig glad igen! Jag och Sarah skulle till Skövde tillsammans med Oscar en stund innan vi skulle dansa. På bussen sitter även Karl så det slutade med att Oscar och Karl gick ensamma när jag och Sarah virrade runt inne på Bikbok, för det var 50% på ALLTING! Ni anar inte hur glada vi blev! Till en början var det inte så mycket folk så vi kunde smärtfritt gå omkring och kika på allt. När vi däremot skulle ställa oss i kön till provrummen så var det ett faktum- hela Skövde var samlat på Bikbok. Kö,kö,kö. Tillslut var mitt fördigprovat så jag ställde mig i en ny kö, till kassan. Det slutade med att vi hade varit därinne i nästan 1,5 timme och kom lite försent till dansen...
För 310 kr (+200 krs presentkort) har jag idag fått:
~ Tights
~ Rakblad
~ Hårspännen
~ Tröja
~ T-shirt
~ Bh
+ prov på schampo och balsam

Som om inte detta vore nog så köpte pappa en Ben and Jerry's till mig, jag hade beställt supergott godis från marknaden av Melina och mamma hade köpt ett gäng Newbodytrosor åt mig.
Bra eftermiddag enligt moi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0