Sweetness

Känslor är något som ofta finns i överskott för mig. Bra eller dåligt. Beror på situationen. Ofta håller jag det mesta av dom inne. Dessutom vänder dom helt vilt. Jag är väldigt lättpåverkad av det som händer runt omkring mig, och dom jag tycker om. Något som beror väldigt mycket är musik. Jag kan lyssna på Elephant Love Medley och knappt kunna andas normalt för att jag är så lycklig, för att någon minut senare nästan gråta till My Skin.
Men det är nog bra, för jag har fått höra att det tyder på att jag inte är psykopat. Och det vill jag ju inte vara!


Kommentarer
Postat av: j

är det för att ordet psykopat har en så negativ klang?

2011-04-09 @ 20:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0