Unlike you

Jag tror att det här var precis den helgen som jag behövde! Festa och ha kul med mina vänner och ta det lugnt och mysa med min fina pojkvän. Stressen och kaoset från i fredags la sig, så nu känner jag mig som en ny människa.
I helgen planerar jag att ha ett litet minispa för mig själv för att bli ännu mer avslappnad. Maniyr, pedikyr, ansikte, peeling och kanske hår också, om jag orkar. Och så ska jag minsann lyxa till det med en smoothie! Hoppas verkligen att jag ser till att göra det också...

Kommentarer
Postat av: Ronja

Om du inte gör det, så kommer jag och tvingar dig att göra det, tillsammans med mig, haha! :D

2011-04-04 @ 21:24:55
URL: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0