Det verkar så lätt

Igår var det kaos när vi skulle hem!! Tåget var jätteförsenat och sen så åkte det suuuuuperlångsamt så jag trodde att vi skulle få flytta till Göteborg eller nåt... Men jag kom hem ändå! Dock inte med allt som skulle hängt med.
Ja, ni såg ju min lista med grejor jag skulle köpa... Jag visste redan innan att jag inte skulle ha råd med allt, men det viktigaste av allt var skor, en väska och sminkborttagningsmedel! Sminkborttagningsmedlet var det enda som fick följa med. Och ett linne. Och en tröja. Men dom två sista sakerna stod inte ens med på listan över huvudtaget.
Jag kan verkligen inte det här med att köpa skor. Det går inte! Jag är helt enkelt alldeles för kräsen. Jag ser framför mig redan innan exakt hur dom ska se ut, och hittar jag inte dom perfekta så är det kört! Precis samma är det med väskor. Ändå försökte jag vara öppensinnad och kolla först, innan jag bestämde vad jag ville ha. Det gick ju inte särsklit bra... Dessutom var skorna några av dom vanligaste. Jag ville bara ha vanliga svarta tygskor, men antagligen har dom utrotats...
Men jag är supernöjd ändå ska ni veta!

Det var meningen att det skullle vara en bild på min nya tröja här, men när jag skulle ta en bild md camen så hängd sig hela datorn... Jag tänker inte ta den risken igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0