From the start

Okej, har man annat för sig så har man. Då blir det inget bloggande, tyvärr...
Hur som helst så befann sig jag och mina vänner på Hagabion i Göteborg i tisdags. (Kan ju meddela att jag blev kär i ett hus i närheten. Dit ska jag minsann flytta en dag!) Det var riktigt roligt att kolla på allas filmer! Efteråt blev jag däremot sur. Inte för att vi inte vann, för det hade jag verkligen inte räknat med, utan för att jag inte förstod mig på dom filmerna som gjorde det... Djupa, tråkiga och konstnärliga var dom. Inte riktigt min grej. Men juryn tyckte om dom i alla fall.

Nu sitter jag och försöker få min bena att ligga ner så att det inte ser konstigt ut... Imorn är det nämligen Vara som gäller! Jag ser verkligen fram emot det, för John har förfest och då är det omöjligt att det inte blir helt bäst!
Jag ber i alla fall till Gud, eller något liknande, att luftfuktigheten är ickeexisterande! Jag går minsann inte med på att ha frissigt hår imorn. Det är sämst. Inte roligt alls. Inte minsta lilla miniminiskoj.
Något som jag däremot vet kommer vara ickeexisterande på lördag är min röst. Jag har varit bajshes hela dagen och det kommer ju inte bli bra tills imorn. Och hur stor är chansen att jag är tyst hela kvällen imorn? Nej, inte så stor. Prata tusen, skrika och sjunga är ingen bra kombination.
John tyckte att vi skulle göra en deal: om jag inte var helt tyst hela kvällen så skulle han och Louise peka ut fem killar jag var tvungen att pussa. Det gick jag inte med på. Som tur var gick jag som vinnare ur den diskussionen så jag slapp både vara tyst och pussas. Jag måste vara en duktig förhandlare!

Aja, nu vet ni lite mer om mig typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0