To find another you

Okej, såhär ser min morgondag ut (jag gillar den väldigt mycket):
Det är studiedag, eller k-dag som dom kallar det i Skara, och då ska jag soooooooova... Efter att jag har gått ur drömmarnas värld så står mitt namn i frisörens planering. ÄNTLIGEN!! Mitt hår faller ihop och dör när som helst och det finns inget jag behöver mer just nu än att få bort det slitna...
Men jag får inte sitta där alldeles för länge. Jag ska nämligen möta mina söta flickor för en dag i Göteborg! Vilket påminner mig om att jag skulle fått tag i ett f-kort idag... (Den enda bristen med våra skolkort är att dom inte funkar till gbg!).

Min inköpslista
~ Repair Rescue
~ En hel väska
~ Skor
~ Foundation
~ Massa kläder jag blev kär i på Bik Bok idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0