Tiden den stannar

Hahah mitt internet flippar ur!! Facebook laddar om och uppdaterar sidan varje sekund, vilket leder till att så fort man får upp hela sidan igen så hinner man inte läsa något. Då gäller det att vara snabb på stoppknappen bredvid uppdateringsknappen. Klickar man i precis rätt ögonblick så ser allt ut som vanligt igen, och man kan göra det man vill. För en stund. Sen börjar det om igen...
En annan grej som hände var att det helt plötsligt kom upp en såndär ruta med google translate där det stod att den sidan var på indonesiska och undrade om jag ville översätta den. Eh... Nej, jag tror jag klarar mig. Men tackar som frågar! Om den däremot hade varit på indonesiska så hade jag tacksamt tagit emot hjälpen.

Min hostande kanske har smittat datorn...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0