Just to rip them apart

Hur kommer det sig att man blir mer sjungig när man är hes? Är det för att man vet att man egentligen inte får sjunga? Mamma frågade mig i alla fall nyss om jag var ett pulver som satt och sjöng även fast jag knappt kan prata. (För er som undrar så kan jag meddela att det inte lät särskilt vackert) Jag kan tycka att det blir snyggare när man är lite hes. Det blir liksom en mer personlig och speciell röst då. Men det finns såklart en gräns för hur hes man får vara för att det ska låta bra. Jag är lååååååångt över den gränsen... Om några dagar blir det nog bättre. Det hoppas jag i alla fall, för nu har jag varit hes sen i onsdags typ och det är inte okej! Inte ens mina vänner känner igen min röst. Då har det gått för långt.
Nej, jag får helt enkelt hålla mig ifrån sjungandet helt och hållet några dagar till!!

Kommentarer
Postat av: lisenfisen

krya på dig!

jag vill inte att du ska skratta som en man ;(

puss <3

2010-09-19 @ 17:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0