Jag minns det med glädje

Jo, lite sur är jag allt just nu. Annars är jag glada tjejen! Men aa, just nu är jag sur... Jag hade nämligen hittat en grej på second hand som skulle vara väldigt bra till en karaktär i Spökvandringen. Men när jag kom dit idag, efter att ha pratat med mina kostymkompisar, så hade någon annan varit där och köpt det jag ville ha! Inte okej, gott folk. Inte alls.
Så på torsdag efter skolan måste vi ge oss ut bland Skaras butiker och leta efter allt som vi inte har fixat än, och dessutom sy klart allt. Stress! Men det löser sig det också tillslut. Det jag är mest orolig för är att vi ska vara ensamma i bunkern precis vid källaren med spöket... Jag får se till att lösa det på något sätt.

Nu måste jag in i duschen för vi hade provsminkning idag. Spännande var det! Jag hann precis tvätta bort sminket innan jag sprang iväg för att hinna till bussen, men pudret flög åt alla håll och kanter, även fast jag blåste massa på borsten. Med andra ord: Mitt hår är fullt med puder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0