I've got so much to do

Seriöst. Nu blir jag snart helt galen. Mitt internet har beslutsångest. Det kan helt enkelt inte bestämma sig för om det ska funka eller inte. Det kanske rent av är så att det är schizofreni det lider av, vad vet jag? Hur som helst så gör mitt kära internet så att jag loggas ut från msn varannan sekund (det känns i alla fall så) och får mig att framstå som en bitch som inte svarar någonstans, eftersom jag varken får allt som skrivs eller kan skicka det jag vill ha sagt. Ganska så sämst är det. Så om det är något som är supermegaviktigt så får ni smsa eller så! Inte för att jag har något emot sms över huvudtaget, men chansen att göra din röst hörd ökar med väldigt många procent.
Bra, då vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0