I'm lost in the thing called my head

Jag märkte nyss att min foundation är helt gojsad... Jag hyser stora misstankar mot min syster. När jag frågade om hon hade lånat den så svarade hon att hon vet att hon inte får det, så hon hade självklart inte rört den. Med tanke på att hon ringde mig två gånger på engelskan i fredags, trots att jag klickade upptaget, bara för att fråga om hon fick låna mitt rosa nagellack så blir jag lite tveksam...
Men hur skulle den annars kunna bli så rörig? Jag gjorde ju inget med den igår när jag fixade mig, och efter det så låste John in väskorna i ett rum. Risken att någon skulle ta sig in där, rota omkring i min väska efter sminkväskan och gräva fram foundationen är inte särskilt stor. I så fall måste den personen ha varit väldigt desperat!
Jag ska minsann granska min systers ansikte efter spår av foundation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0