Bara för att

PANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!
Jag vandrade in på sensus.se för att jag skulle kolla när dansen började och tänkte ta tag i det här med att anmäla mig. Har hört att det kan vara ganska bra att göra det... För det första så märker jag att alla grupper drar igång nästa vecka, vilket innebär att det är bråttom bråttom att anmäla sig! Men det räckte inte med det: den gruppen jag och Sarah ville börja i fanns inte med på listan!! Jag knappade snabbt ihop ett mail till läraren och väntar bara på att få ett svar nu... Åh jag vill verkligen att det ska funka!! Om nu inte LA Newstylen blir av så satsar vi nog på R'nB istället, men det vore roligt att prova något nytt.
Snälla. Snälla. Snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0