You're mine

Idag gäller det. Herregud. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Hjärtat slår fortfare och fortfare ju mer jag tänker på det.
Har ni någon aning om hur mycket folk det kommer att komma och kolla på oss dom här två kvällarna?! Förra året kom det runt 2800 besökare. Markandsföringsgruppen gjorde 3500 biljetter, ganska ordentlig marginal alltså. Men för en stund sen så ringde Lena oss och sa att det ringde helt galet mycket i förbokningstelefonen, och jag och Louise ska komma till skolan lite tidigare för vi måste ha minst 4000 biljetter istället! Vet ni hur sjukt mycket folk det är?!?
Hjälp vilka stora grupper vi kommer spela för... Jag är supertaggad!

Du missade väl inte när vi var med på tv4?
http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyheterna_skaraborg?title=skrackpromenad_i_skara&videoid=1101893.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0