Your work began at eight

Muffins are just ugly cupcakes!
Det är min och Louises förening det! Vi har ganska många medlemmar redan och imorn är det dags för fotot som ska vara med i skolkatalogen. Därför har jag spenderat eftermiddagen med att baka. Jag fuskade lite och köpte färdiga muffins, men glasyren gjorde jag helt själv!

*Jättefina bilder på mina bakverk, om det inte hade varit så att bloggen inte vill funka ordentligt*

Nu ska jag fortsätta min effektivitet! (Jag har faktiskt hunnit med att hämta ut elloskläderna till spökvandringen på posten i skara, köpt muffins, sprungit upp en vända till för att köpa florsocker, pluggat manus och fixat alla cupcakes på bara några få timmar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0