We are both little people

Hjälp vilken lång dag det har varit! Den började redan klockan 6. Fixelifix innan jag sprang iväg för att hinna med bussen ner till tågstationen. Jag lyckades ändå missa den... Så power walk heeeeeeela vägen ner till stationen och jag hann med mitt tåg vid 7!! Ganska galet faktiskt.
Efter två timmar befann jag mig i Lidköping. Kallt som attan var det! Men det var ganska roligt att gå runt med flyers och sälja bullar ändå. Jag hade ju härligt sällskap!
Hela gänget rullade vidare mot Skara för att kika på treornas Törnrosa. Riktigt härlig var den! Lite á la 1 2 3 Schtunk. Hur det sista ordet stavas vet jag inte, men i alla fall. Dom var alltså clowner och det hela var väldigt underhållande. Duktiga människor det där!
Nu är jag hemma igen, och jag är galet trött. Vill bara sova. Men det har varit en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0