We all want change

Cupcakes är väldigt bra!
~ Dom är supergoda
~ Dom är otroligt söta
~ Man har galet roligt när man fixelifixar
~ Man kan bilda föreningar och få göra sig sockersöt tilllsammans med sina vänner och ta kort till skolkatalogen
~ Sen kan man mysa på dom tills man inte orkar mer
~ Då kan man dela med sig till resten av klassen för att sen gå runt i skolan och bjuda randoms

Den sista punkten är nog min favorit. Jag, Louise och Sarah gick omkring i skolan med lockigt hår och väldigt rosiga kinder, och bjöd folk som vi mötte på cupcakesen som blev över. Caféteriatanterna fick också varsin. Det uppskattades! Alla blev väldigt glada, men gladast blev städerskan som utbrast "Är det sant?!"
Louise, vår förening är den mest glädjespridande av dom alla!



Det var såklart inte bara jag som hade bakat, utan några av dom andra också, så vi fick lite variation mot mina vita och rosa.


Kommentarer
Postat av: Lou

Det är den bästa föreningen!!

2010-10-07 @ 22:03:02
Postat av: Anonym

2010-10-10 @ 10:29:21
Postat av: CaptainC

Dem var bedårande och utsökta! =D

2010-10-10 @ 10:30:41
URL: http://flachbird.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0