Men skynda på lite

Nu är det över! Just nu är det skönt, för jag är så himla trött på det. Att köra samma scen om och om igen runt 30 gånger på en kväll är inte helt lätt. Ännu värre för alla dom som var med på barntimmarna också... Men jag vet att jag kommer sakna det om några dagar eller så. Det som vi har slitit så hårt med den senaste tiden är över. Borta. Kommer aldrig tillbaka. Men vi slog stort publikrekord!! Inte mindre än 3556 på bara två kvällar!

Nu kan jag ju berätta för er som inte var där vad jag var för något. Jo, det var såhär: jag var präst. Jag och Sarah spelade prästerna i Exorcisten och Sandra var flickan. Fatta att jag är kompis med Gud nu när jag har sagt trosbekännelsen 60 gånger nu i helgen. Jag kommer kunna göra vad som helst, men ändå komma till himlen!
Rösten höll lite bättre igår, men jag hade inte alls samma styrka som jag borde. Men men, jag är så himla nöjd i alla fall!
VI KLARADE DET!!


Lisa och Jesper i Nosferatu


Dan och Siri i Dracula


John som Norman Bates


Frida och en halv Julia i Det


Guiden Viveka i Skräckkabinettet


Sterner som den dumma sabotören


Två Louisare. En som regissör och en som en väldigt gnällig Samara


Sen måste jag bara säga att mina föräldrar är dom sötaste som har skjutsat och fixar mat till mig och tagit hand om mig riktigt ordentligt när jag har kommit hem sent efter att vi har varit ute i kylan och riggat och repat!
Kärlek på dom!

Kommentarer
Postat av: melinda

blev väldigt mycket positivt överraskad! Så jätteduktiga är ni! :D:D

2010-10-31 @ 20:35:57
URL: http://melindahellberg.blogg.se/
Postat av: Ronja

Blir väldigt sugen på att se alla filmer måste jag säga, ni gjorde det skitbra! :D

2010-10-31 @ 21:48:36
URL: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0