They talk about me

Jag har ingen plånbok. Den är borta. Helt borta. Lite halvjobbigt sådär eftersom den bland annat innehöll mitt bankomatkort, leg, körkort, pengar, foton och csnkortet. Som om inte det vore nog, så låg det ett kvitto där i som jag behöver. Väldigt mycket. Jag la ut pengar till en grej till spökvandringen och måste visa upp kvittot i skolan för att kunna få tillbaka mina pengar... Men nu har jag inget kvar.
Antingen så ligger den nog på golvet i bussen. Eller i Fornbyn. Fornbyn vore bäst.  I så fall borde den ligga i det huset vi lämnade våra väskor, och det är bara vi estetare och vaktmästarna som kommer in dit. Då är det i alla fall ingen annan som kommer åt den. Så på måndag ska jag ringa till dom igen och se efter om dom har kikat i huset än.
Dessutom har vi spärrat kortet och anmält plånboken som borttappad till polisen.
Jösses vilken stor grej det blev...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0