The real shit

Det har hänt en hel del sen jag skrev sist, och för att det ska bli lite kortare än gamla testamentet så kortar jag ner det ordentligt!
~ Repet i fornbyn var kallt, men alla gjorde det jättebra tycker jag!
~ Vi köpte med oss pizza till skolan efter repet på kvällen. På bussen tappar Louise kebabsåsen så att nästan hälften rinner ut. Sen rusar Sarah efter en clementin så pizzan kläms i sätet... Jag skrattade så att jag grät!
~ Vi kommer till aulan där Dan och några fler är helt uppskärrade efter att ha hört flera dunkningar i väggen. Det var ett faktum, spöket Lennart var i farten igen! Då grät jag nästa igen. Fast för att jag var rädd.
~ Jag och dom tre jag nämt vid namn pratade och lyssnade på musik innan vi tillslut somnade. MYS!
~ Jag kan inte beskriva hur mysigt det är att gå upp två timar senare än vanligt, trots att man börjar 8. Och då bara byta om och köpa varm choklad!
~ När vi pratade om vilka våra första intryck var av varandra när vi började ettan så var det flera som sa att dom trodde jag var fjortis... Hur lite? Hoppas att inte fler tror det om mig.
~ Efter att ha kikat busstider så inser jag att jag måste åka från stan klockan 7 imorn bitti för att vara i Lidköping där vi ska kampanja! Visst, det ska bli roligt! Men jag måste gå upp riktigt tidigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0