Searching for your look

Okej, jag ska ge er listan med en del saker som jag villl ha som är högst nödvändiga. Och saker som jag ändå önskar att jag hade.
~ SKOR!!!
~ Saknar fortfarande en hel väska...
~ Repair Rescue
~ Foundation
~ Primer till ögonskuggan
~ Flera festklänningar
~ En mysig vit halsduk
~ Lika mysiga vantar och mössa
~ En ännu mysigare stickad tröja
~ Tights
~ Ny kamera
~ Om det är mobilens eller hörlurarnas fel vet jag inte, men det som krävs för att det ska sluta glappa
~ Fika med massa sötisar

Vad underbart det vore om min ekonomi klarade allt dethär! Tyvärr gör den ju inte det. Eller jo, kanske om jag köpte lite i taget och alltid det billigaste jag kunde hitta. Men jag vill gärna ha lite pengar kvar till den eventuella Karlstadsresan om den blir av (Michelle?!) och så ska jag ju till Stockholm också! Om vi dessutom stannar en natt eller två extra så är det väldigt nödvändigt!

Någon som vet ett inte allt för tidskrävande jobb med bra lön? Tveksamt om det existerar...


En saknad Karlstadsmänniska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0