The only one

Imorse hände det något i Fornbyn. Något släppte. Helt plötsligt kändes det som att scenen flöt på mycket bättre än innan! Och trots snön så var spelglädjen större. Med bara en vecka kvar till premiär så känns det vädligt bra!
En annan sak som kändes väldigt bra idag var att vi rev sönder fixlistan till kostymerna. ALLT ÄR KLART! Det var verkligen på tiden tycker jag. Så nu kan vi fokusera helt och hållet på själva skådespelet!

*Här tänkte jag visa er vår vackra anslagstavla nere i bunkern, men jag märkte att det stod lite hemlisar där som ni inte får se än!*


Så kanske vårt spöke Lennart ser ut om han visar sig för oss...?

Vi hade genomdrag idag också, med alla scenerna. Trots att jag vet allt som händer efter att ha sett alla scener ett antal gånger, så skrek jag till av riktig rädsla... Det tyder på att det är ganska mycket riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Lisa

fan vilken sexig kille! han skulle jag vara ihop med om jag inte hade jakob ;)

du är en fin tjej flisan <3

2010-10-23 @ 16:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0