She's going mad

Äntligen har jag varit på besök nere på Meddo igen. Låt solbrännan börja! Tyvärr verkar det som att solkortet låg i min plånbok... Men sånt löser sig ändå. Så himla underbart att få ligga där och sola och bli brun!
En annan underbar grej jag har hunnit med idag är att jag har dansat massor! Jag måste verkligen lära mig det jag har missat så att jag kan ta igen resten som jag missar imorn. Inte okej. Men det börjar sitta nu, även fast jag har total blackout på vissa ställen. Men det kommer det också!
Men man kan ju inte roa sig hela tiden. Jag har en hög med läxor som väntar på sin tur. Så det är kanske dags att ta tag i det nu.
God dag Shakespeare.
God dag Zeitgeist.
God dag alla anledningar till varför så många väljer att plugga i London.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0