Not the right reason

Jag måste få klaga lite nu... Även fast kostymerna känns inom hyfsad kontroll så är det ändå jättestressigt och snart bryter jag nästan ihop. Det känns så i alla fall. Jag vet att dom vill förbereda oss inför det riktiga skådespelarlivet, och det tycker jag är bra. Men jag är ytterst tveksam till att skådespelare har det såhär!
Totalt hade vi kanske 10-12 veckor på oss från att vi började med hela grejen tills det är premiär. Visst, räknat i veckor så är det ganska långt, men då jobbar vi bara lite mer än en timme varje dag. Dessutom har vi, till skillnad från dom som jobbar med sånt, även skolan att hålla koll på.
Min slutsats: att få till en stor produktion på så kort tid är svårt!
Men galet roligt!

Åk dit! Åk dit! Åk dit!

Kommentarer
Postat av: Captain.C

tänkte bara nämna att jag och i princip alla treor är riktigt taggade för att se eran spökvandring! :D

2010-10-04 @ 19:38:01
URL: http://flachbird.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0