I'm set free

Den här säsongens första snöboll är avklarad! Louise fick äran att vara min första måltavla. Jag fick också vara måltavla, fast för Sterner. Vi blev så förvånade allihopa när snön helt plötsligt stannade kvar på marken och inte smälte undan.
Men jag tror att vädret är lite förvirrat... För hemma i Falköping var det minsann ingen snö förän det började falla för någon timme sen. Det la sig så fint, så fint. Men nu är det borta igen och solen skiner. Just nu är det härlig höstdag som gäller!
Jag kan inte säga att jag inte är lite orolig för morgondagen. Då ska jag repa i fornbyn klockan 8. Hoppas det inte är snö! Och hoppas det inte snöar på Spökvandringen... Men jag är superglad ändå, för vi fick beröm idag med!
Årets Spökvandring kommer verkligen bli bra!

Kommentarer
Postat av: melinda

jag tänker flytta till spanien eller italien, vill du följa med?

2010-10-21 @ 22:20:54
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0