Happy happy I'm in love love

+ Efter en tidig sömn var jag inte särslikt död i morse
+ En fläck på gatan som verkligen alltid är blöt var torr. Det betyder att luftfuktigheten var lika med noll och det platta håret höll sig platt
+ Jag repade min scen till Spökvandringen

- Mitt under repet öppnades den låsta dörren och djupa andetag hördes. Bajsa på dig dumma spöke!
+ Kostymerna är under kontroll
- Jag har gått omkring i teater- och danskläder hela dagen
- Styrkan på dansen var outhärdlig

+ Vilket ifs var bra eftersom jag måste sluta vara klen
- Min förkylning gjorde att jag missade Vickis. En del kanske tycker att det låter skönt, men jag måste ju göra det senare ändå!
+ Lilla Blå fick besök av Felicia och hennes vän Michelle
- Fikan blev väldigt kort pga busstider
+ Jag hann med bussen, med en halv chokladboll i handen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0