Till 200 procent

Det är lovets sista dag och jag spenderar den med Shakespeare. Härligt. Men men, det är så det blir när man skjuter upp saker och ting.
Jag har i alla fall haft ett väldigt mysigt lov! Jag har fikat med en del folk jag inte träffar så ofta som jag önskar. Och så har jag fikat med en del folk som jag träffar betydligt oftare. Jag skäms nästan när jag går in på Lilla Blå nu...

Den kommande veckan ser riktigt intressant ut!
Måndag- dans heeeela kvällen om vi ska ha en chans att ta igen hela den dansen vi har missat!
Tisdag- insamlingsdax av alla kostymer från spökvandringen. En hel del kläder. En hel del tid.
Onsdag- Michelledag! Fast det vet hon inte om än... Men det är så det ska bli.
Torsdag- Stockholm Stockholm Stockholm
Fredag- Stockholm Stockholm Stockholm
Lördag- då ska jag hänga med Daniel på någon fest. Vet inte vart. Vet inte vilka som är där. Men det blir nog trevligt i alla fall.
Söndag- dagen då jag sover ikapp all den tid jag missat i veckan.
Känns som att det kommer bli en fin vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0