Som du

Under gårdagen lärde jag mig att man inte ska dansa eller ha idrott i en axelbandslösbh. Det är bara jobbigt. Men nog om det!

Igår kväll befann jag mig i Skaras scoutstuga där det festades för fullt! Temat var film så jag virvlade runt bland Alice i underlandet, Blues brothers, scoutkillen i Upp, Sebastian i She's the man och massa andra härliga människor. Fast mest hängde jag med mina kära vänner Carrie Bradshaw, Miranda Hobbes och Samantha Jones. (För dom som känner att hjärnan arbetar för fullt med att komma på vad jag var så kan jag ju berätta att jag var Charlotte York). Det dansades och lektes och massa annat roligt! Det var en bra kväll helt enkelt.

Jag snodde Lisa Brages bild, men jag hopppas att hon förlåter mig för det! Btw så är det mina fötter bakom Louises ben...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0