Tusen gånger om

Igår var det kaos. Jag måste sluta vara så fruktansvärt dålig på att hålla tider! När klockan var 7 så skulle vi gå till bussen för att hinna med den, och det ville vi ju. Men grejen var att jag inte ens hade hunnit börja sminka mig då... Jag hade stått och lockat håret i evigheter. Som tur var är min pappa så snäll så han kunde skjutsa oss istället till bussen istället!
Fort fort på med puder, rouge, ögonskugga och kajal.
Fort fort packa väskan.
Fort fort fort!
Och mitt i all hast så glömmer jag kameran. Underbart just när det är maskerad också...
Och så lyckades jag glömma mina nycklar. Ingen var hemma när jag kom tillbaka till Falköping i morse. Alla som har nycklar till vårt hus var ute i Kinnarp och kollade på fotbollscup. Men farmor och farfar offrade sig och åkte hem med nyckel tilll mig! Snälla är dom.
Föresten så måste jag säga att jag klarade av att ta både mascara och läppstift på en rullande buss förvånansvärt bra!

Det var en väldigt rolig fest i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0