To much

Okej, jag hinner med ett inlägg i alla fall! Enligt vädergubben Alexander så ska det vara regnigt och så i Stockholm, så nu får jag lite lättare att packa. Jag är helt klart sämst på det, men när man har en liten aning om hur vädret kommer vara så kan man ju i alla fall utesluta en del.
Min plan för den här eftermiddagen var att duscha så fort jag kom hem. Efter lite mer än en timme lyckades jag ta tag i det. Och sen direkt efter så skulle jag packa... Lakan ligger i väskan. Inte mer. Men det kommer nog. Det hoppas jag i alla fall. Det vore jobbigt att tvingas ha samma kläder hela tiden. Fast det skulle jag ju inte behöva ändå. Inte om jag köper min underbara klänning som jag har blivit kär i. Må så bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0