This all feels surreal

Saker jag skulle göra idag: börja och bli klar med svenskan, träffa Michelle och sluta vara förkyld.
Svenskan är jag klar med i alla fall. Förutom Eva Ström-delen, för det klippet vill inte funka. Men ganska klar är jag ju! Något Michelleträffande blev det inte. Det beror på den sista punkten på min lista. Jag har inte blivit det minsta bättre. Bara sämre ju längre tiden går. Så för att skona Michelle från att bli sjuk så får vi helt enkelt träffas en annan dag. Usch, jag har nog feber också...
Nu ska jag nog lyxa till det med ett fotbad. Dessutom har jag en och annan Ben & Jerry's kvar i frysen. Nice!

Kommentarer
Postat av: SARISEN

DU MÅSTE VARA FRISK IMORGON HJÄRTAT :( <3

2010-11-07 @ 17:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0