Min ängel

Igår trotsade jag och pappa snöstormen för att jag skulle få komma till min favoritkille. Efter att jag varit rädd för att vi skulle tvingas vända ett antal gånger så kom vi fram!

Jag får mobilabstinens å Daniels vägnar. Han tappade sin mobil på bussen i morse och har varit okontaktbar hela dagen. Jag kommer på mig själv med att vara påväg att smsa och fråga hur det går för honom utan mobilen. Och förvänta mig svar. Sen kommer jag på att han inte kan läsa eller svara.

På dansen fick vi lära oss det sista på den tredje dansen. Och det gick faktiskt bra! Nästa vecka är det öva öva öva som gäller för nästa torsdag är det uppvisning. Spännande!

Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Dn.

Tycker det var bäst, men inte allt för för kul att tappa mobilen :(.

kommer bli bäst i morgon med! ;) <3

2010-12-01 @ 09:17:36
URL: http://mendanielblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0