I can rest my head on something real

Jag måste börja hårdträna! Om ni tror att det är nu-ska-jag-ut-i-skogen-och-springa-träning, eller oj-oj-oj-vad-många-situps-jag-ska-göra-nu-träning så tror ni helt fel. Det är så att det är estetfest på fredag och då måste jag ha klackar för att kostymen ska vara komplett. Men jag kan ju inte! Klackar är inte min grej. 175 cm brukar räcka till att nå till översta hyllan, och 10 cm höga klackar hade fått mig att kunna se in under takluckorna. Ganska lång skulle jag bli alltså. Därför använder jag det aldrig, men nu måste jag hantera det prima. På två dagar. Som om det inte skulle bli tillräckligt vingligt ändå hahah.
Men jag är taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0