Walking in the sun

Ett snabbt litet inlägg för att sammanfatta dagen och mina planer.
Jobbig dag med tråkiga lektioner. Jag lyckades sträcka mitt ena lår på idrotten, men en ipren och en ordentlig uppvärmning senare var jag, mamma, Ronja och hennes mamma i Jönköping och sprang vårruset med massa andra tjejer! Jag klarade runt hela banan utan att gå och jag är väldigt nöjd med det eftersom jag faktiskt inte har sprungit 5 km i år än!
Nu har jag packat allt som jag inte behöver packa imorn och jag är stressad till tusen. Men jag vet att det är värt det!

Det här är mitt sista inlägg innan jag åker eftersom vi lämnar Falköping 15.30 imorn och jag tänker lämna min Ingvor hemma så det här är som sagt det sista på en vecka.

Jag hoppas att ni har det grymt bra här hemma nu och att ni tar hand om er så ses vi om en vecka igen!



Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0