Never give up

Idag har jag spenderat större tiden på golvet i en halvliggande position, väldigt obekvämt. Jag har nämligen gjort kort med historiabegreppen på så att det blir lättare att plugga in sen! Jag gjorde i för sig bara till ett av häftena för jag orkade inte mer, men bara det att jag har tagit mig igenom det första!
Det började som ett väldigt kreativt initiativ. Richard hade tjatat om att det var smart att göra så, så jag tänkte "varför inte?". Men det var ett sånt där dödsdömt projekt som är roligt i början, men som man plågar sig igeonom efter mindre än hälften... Jag var ju tvungen att göra klart det! Efter en hel del pauser och massor med musik blev jag äntligen färdig! Men man ska verkligen akta sig för sånna projekt. Inte kul att fastna i dom.


Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0