Meet again

Jag har hittat min framtida sminkös! Om några år när hon har fått träna lite till så kommer jag anställa min kära syster. Hon ska iväg på klassbollsdisco (flashbackvarning!!) så när jag kom hem så hade hon fixat sig och hon var verkligen grymt fint sminkad. Fattar inte hur en 10åring klarar det. Jag sminkade mig verkligen inte så fint när jag var lika gammal som henne... Jag körde liksom med en ögonskugga och mascara, vädligt basic med andra ord. Men hon avancerar redan upp till minst två ögonskuggor, mascara och eyeliner. Hon kommer bli den framtida Louise!

Snart sminkar hon väl in sig i gänget...



Puss<3


Kommentarer
Postat av: melinda

ni är oslagbara <3

2010-06-01 @ 17:47:24
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0