If you really wanna know

Idag har jag inte orkat göra någonting så jag satte mig vid datorn och hamnade till sist på Voddler och där hittade jag en film som jag hade hört talas om, men aldrig sett, Min Date Med Drew. Jag trodde att det var en vanlig film, men det visade sig att det var en dokumentär. Killen den handlar om har filmat när han försöker uppfylla sitt livs största önskan, att få en date med Drew Berrymore! Han gjorde verkligen allt och kämpade som om det gällde livet. Jag tycker att det är så fint att han lägger ner så stor kraft i att förverkliga sin dröm!

Men det fanns en annan sak i filmen som jag älskade. En av hans favoritfilmer är Grease 2 och han pratade en hel del om den och sjöng låtar därifrån! Den är en av dom bästa filmerna som gjorts. Punkt slut.


Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0