I don't mind

Det var en rikigt rolig och galen dag/kväll/natt igår!
När jag skulle träffa Louise på tågstationen så kände vinden helt plötsligt för att ta nya, starkare tag, så den drog tag i mitt ena ben precis när jag håller på att ta ett steg. Vad resulterade detta i? Jo, jag var nära på att fälla mig själv! Som tur var klarade jag mig. Det hade varit lite halvjobbigt sådär att snubbla över sin egna fot på stan...
Väl hemma igen var Melinas barnkalas i full gång. Eftersom de lyssnade på så hög musik så kunde vi inte lyssna på något eget. I alla fall skulle vi inte höra något av det... Så vi fick nöja oss med Molly Sandén ett tag.

Min mascara håller i alla fall vad den lovar! När jag kom ut från badrummet efter att ha sminkat mig så frågade Melina om jag hade lösögonfransar, men det hade jag inte. Jag hade ju False Lash Effect!
Färdigfixade och allt begav vi oss till Skövde där vi mötte Lisa och hennes kompisar. Mycket trevligt folk! Sen gick vi vidare och till sist hamnade vi på Vatra. Inte så mycket folk där, men det var roligt ändå!
Några timmar senare satt en trött Felicia och en ännu tröttare Louise i bilen hem.
Bra kväll!


Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0