Ett hjärta

Det verkar som att hela världen försöker stoppa oss från att komma iväg! Först var det ju det där underbara askmolnet som var ivägen. Som tur var bestämde det sig för att blåsa åt det andra hållet, men nu har vi ett nytt problem. Det är strejk på alla Greklands flygplatser... Jahapp. Förhoppningsvis hinner dom sluta innan fredag, men dom håller ju på och upprorar och bränner bilar och skit!

Mitt i allt har min jacka som jag ska packa ner bestämt sig för att leka kurragömma och vägrar låta mig vinna. Jag får väl leta som en galning sen!

En god nyhet är i alla fall att jag har lyckats förminska min packning en aning till den grad då mamma inte ens klagar på att det är för mycket. Jag tar emot era applåder!!

 

 

Puss<3


Kommentarer
Postat av: melinda

stående ovation

kommer sakna er gryyymt mycket! <3 ha det bäst!

2010-05-06 @ 19:10:59
URL: http://melindahellberg.blogg.se/
Postat av: michelle

klapp,klapp



haha <3 störd. mwen aaa, hela världen är emot oss!:O men inte affärerna i fkp! hitta massa kläder ida!:O:D

2010-05-06 @ 19:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0