Nothing I need

Jag har spenderat i stort sett hela förmiddagen åt att öva på dansen och uppvärmningarna. Efter lovet ska jag kunna dom som rinnande vatten! Får väl öva varje dag, men det räcker nog för idag.
Om nägra timmar ska jag fortsätta i samma duktighetstecken. Jag och mamma ska nämligen ta oss ut i stora vida världen och springa. Tydligen ska pappa släppa av oss i Kinnarp och så ska vi springa därifrån... Fattar inte hur jag ska klara det! Men jag måste ju om jag ska klara av både Vårruset och Tjejmilen.
Wish me a lot of luck!


Puss<3

Kommentarer
Postat av: lisafisa

låtsas att taylor står och väntar på dig vid målet, det brukar funka för mig :D

2010-03-29 @ 14:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0