If you want a good time

Dansen igår var verkligen helt sjuk!! Det var två olika och den första var helt improviserad. Dom gick omkring och bäääää-ade och muuuu-ade. Sen kastade dom kål, morötter och stora pinnar ut i publiken. Inte många som har suttit med en pinne i handen samtidigt som man ser vuxna leka på scenen. Det var verkligen inte bra, och jag har inte hört någon som inte håller med på den punkten...
Den andra delen hette Ordagrant och det var ingen slump att den hette så. Låtarna var en berättelse och dom som dansade visade verkligen texten. Om texten var typ "Hej, jag ser dig" så vinkade dom och pekade på ögonen och sen på den dom såg liksom... Skulle nog funka väldigt bra för döva! Dom var jätteduktiga dansare faktiskt, men helheten var lite konstig. Ingen visste när det var slut heller, alla bara väntade på att nästa scen skulle komma... Aja, dom var bättre än dom innan, men jag hade hellre varit hemma.

♥Jag älskar min klass♥



Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0