All that I wanted

Jag tyckte mina måndagar var väldigt stressiga när jag var tvungen att åka runt hela tiden, men igår spenderade jag och Sarah massa tid i Skövde och tillslut hade vi varit överallt och då fanns det inget att göra längre, mer än att vänta på att bussen till dansen skulle gå. Jag kom fram till att jag nog är ganska nöjd med att ha det som jag har det ändå. Tiden går mycket fortare då.
Men när jag och Sarah sitter utanför pressbyrån på rese i Skövde så ser vi ingen mindre än Kitty stå därinne och kolla bland alla tidningar. Spännande spännande! Vi ville att hon skulle bli klar där och gå förbi oss, men det gjorde hon inte och tillslut var vi tvungna att springa till bussen...
Seg, men rolig dag!



Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0