Lite längre

Vi slutade vid halv 11 idag eftersom det är massa lektioner som inte blir av nu i slutet! Egentligen slutade vi väl 20 över 9, men vi levde fortfarande i tron om att vi skulle ha lektioner senare. Till slut nådde den härliga nyheten även oss!
Sarisen och jag som skulle ta bussen hem märkte att vi inte skulle hinna med den, så vi tog vägen förbi Skövde istället. När jag går på ser jag några Stockholmsbrats. Tänkte inte så mycket på det, men när vi kommer längre bak i bussen så ser jag att dom är överallt. Det kändes verkligen fel att dom satt där på småstadsbussen liksom. Trevliga var dom i alla fall! Eller ja, en av dom, men jag antar att dom andra var likadana... Dom hade tydligen varit på någon studentskiva i Lidköping, så nu kommer min fråga. Varför åker man från Stockholm till Lidköping av alla städer??
Det finns säkert en helt logisk förklaring någonstans i världen.



Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0