Not a given right

Jadu... Det händer ju inte särskilt mycket här. Jag sitter ju här hos pappa och jobbar. Eftersom det är översättning som är min arbetsuppgift (task på engelska om någon undrar... En av alla de saker jag lärt mig under den här veckan) så blir det ganska enformigt och det händer lilksom inte mycket mer än att jag sitter med texten, kollar på programmet så att jag översätter knapparna rätt, byter tillbaka till texten... Ja, det är väl ungefär så det ser ut.


Mitt vackra block där jag skriver upp saker jag måste komma ihåg att kolla med pappa innan jag fortsätter. På hela veckan så har han bara varit här i tio minuter så jag har samlat på mig en och annan sak...
Nej, nu måste jag verkligen göra mitt yttersta för att bli klar med den där dumma texten nångång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0