Du kan göra vad som helst

Djupt inne i Härlundas skogar finns det fotbollsplan, som tydligen inte ens alla härlundabor känner till. Alltså ligger den väl gömd! Där bor 99% av myggornas befolkning. Självklart hade dom fest igår så den sista procenten var också där och jag var ofrivillig huvudrätt. Så jag satt där och kramade min ben i ett försök att skydda dom så mycket som möjligt, samtidigt som jag kollade på matchen. Efter ett långt krig så kapitulerade jag, men dom gav sig inte ändå. Dom kan inte få plats med många hjärnceller i sina små kroppar...
Efter matchen så kom jag och Erik på den brillianta idén att vi kunde åka upp till berget, för det kanske inte var så mycket myggor där! Men jo... Då hade festen flyttat till Falköping istället och då hade dom fått med sig knotten också. Inte roligt...
Efter att ha sett mina ben så är jag väldigt förvånad över att jag lever över huvudtaget. Dom är inte särskilt vackra måste jag säga. Jag fick en bild på det, men nej, jag tänker inte lägga ut den för det ser alldeles för hemskt ut. Som tur är, om man kan säga så, så var dom mest förtjusta i ett av benen så på det andra har jag kanske bara tre eller fyra myggbett.
Inte klia. Inte klia. Inte klia.

Kommentarer
Postat av: Ronja

jag kan meddela att festen var i Valtorp också ;)

2010-06-22 @ 14:46:12
URL: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0