Find it hard to understand

När jag var i Lysekil med Michelle och Ronja så hälsade vi på bion och satc 2. Mycket bra film måste jag säga! Jag ska minsann också skaffa mig grymt bra kontakter som bjuder mig och mina vänner på drömresor. Och när jag säger dröm så är det inte medelmåttigt dröm, utan en åh-vi-har-hamnat-mitt-i-den-bästa-Aladdinvärlden-som-finnns, den sortens dröm ni vet!?!

Dessutom ska jag ha en minst lika stor garderob som Carrie! Fatta vad underbart det vore!?! Jag skulle sitta där inne hela dagarna... Jag måste verkligen ta tag i det här med att övertala mina kära föräldrar om att skänka klädkammaren till mig!



Inte för att jag skulle ha något emot Jennas i 13 snart 30 heller...

  

Eller något sånt här!

Men tills mina övertalningsförmågor har utvecklats så får jag nöja mig med min 15årspresent av Skrållan. Tur att jag har henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0