It's a little bit funny

Jag blir glad när jag kollar på statistiken och märker att det fortfarande är en del som kikar in på bloggen även fast jag inte har skrivit på över en vecka! Så varför inte vara så snäll att ge er något nytt att läsa?
Det hinner hända väldigt mycket på en vecka, men det största av allt hände idag: Jag pratade med den underbaraste människan som finns för första gången på tre veckor!! Äntligen har min bästa vän blivit svensk igen! Förhoppningsvis så påbörjar jag min färd till Lysekil 10.20 imorgon och några timmar senare får jag träffa denna människa igen. Inte helt fel, eller hur?



Nu ska jag tillaga en delikat lunch av i stort sett det enda som finns i detta hus, snabbmakaroner och köttbullar! Men om jag är sådär extra snäll som jag kan vara ibland så dyker ett tilll inlägg upp lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0