Doften hänger kvar

Är det möjligt att det bara blir varmare och varmare ju längre dagen går?! Det känns som att det är mycket varmare nu är vad det var för några timmar sen. 28,8 visar termometern utomhus och hela 27.4 inne... Vad ska jag ta mig till i denna varmebölja? Bada? Nej, det går ju inte för jag har ingen bikini hemma utan alla är i the boat. Annars kan jag meddela att det är felicia-badväder idag, så till och med jag hade frivilligt hoppat i! Men jag får väl sitta här och vänta på att vattnet jag nyss ställde i kylen ska bli tillräckligt kallt.
Dessutom har jag två mycket trevliga gubbar i frysen! Ben och Jerry heter dom och jag ser fram emot att träffa dom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0