Sweet love

En sak slog mig häromdagen när jag var på jobbet. Jag måste börja göra saker själv! Jag kan inte gå runt och tro att andra ska göra saker åt mig hela tiden.
Det var fikarast på jobbet och jag är den enda som inte dricker kaffe eller te, så Linus kastade en nyckel till mig. Det visade sig att den passade in i låset i dörren till rummet där dom har Loka och grejor. Jag skulle alltså behöva hämta min dricka själv. Ingen som gjorde det åt mig. Det blev kortslutning i hjärnan ett tag, och jag blev faktiskt lite nervös... Jag visste ju inte hur det såg ut i det rummet! Men jag gick ändå ner för trappan och hämtade ett par flaskor. När jag kom upp igen behövde jag till och med hänga tillbaka nyckeln på kroken igen...
Ser ni mitt problem?! Jag kan ju inte fortsätta tro att andra gör saker åt mig hela dagarna! Skärpning Felicia!!
Inte okej.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag har lagt upp vinnaren av dagens blogg nu, gå in och kolla om det blev du! :D

2010-07-29 @ 23:57:34
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0