I en cirkel

Jag har minsann hittat en helt underbar kille! Hans namn är Tyler Hilton och har valt låtar till sina skivor med omsorg, för alla, och verkligen alla, är bra. Inte ofta man stöter på sånna. Inte jag i alla fall. Så jag är glad att jag ramlade in på ShoutOutLouds och att de hade en låt på ett soundtrack till One Tree Hill. Annars hade jag inte märkt att det fanns en pojke där med en underbar låt. Och då hade jag ju inte upptäckt alla andra låtar.
Tack, Spotify för att ni avbröt mig i mitt musiklyssnande med reklam!
Det var en mening jag aldrig trodde jag skulle skriva...


Kommentarer
Postat av: Ronja

Hahaha "I en cirkel" BÄST!! <3

2010-07-26 @ 21:28:36
URL: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0