Din hand mot min kind

Jag är så himla sugen på att åka utomlands nu... Tänk att få åka iväg till ett främmande land och få kliva in i en annan värld ett tag, deras värld. Visst, det är ju bara potemkinkulisser (nu skulle Richard vara stolt...). Jag fattar ju själv att det inte är paradis i hela landet! Att så fort man kommer utanför hotellområdena så visar sig en helt annan sida av verkligheten, en man levt parallellt med... Men det är härligt att få känna den lyxen man får på hotell.
En hel del utlandsresor är planerade, men eftersom jag känner mig själv ganska så bra vid det här laget, så vet jag att de flesta bara kommer att vara drömmmar. Att få till det så att alla i gänget kan åka samtidigt är svårt. Ännu svårare är det att ha råd med allt.
Hur som helst så är det de här resorna som det har pratats om, och som jag så otroligt gärna vill iväg på:
~Johns lägenhet i Spanien i höst

~Tågluffa med Sarah i sommar
~Åka någonstans med Michelle någon gång under året
~Dra med ett skönt gäng till Ios
~Ibiza med bästa es efter studenten

Ibland vore det inte helt fel om Ingvar Kamprad adopterade mig... Eller bara gav mig ett konto fyllt med några kronor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0